Wednesday, December 24, 2008

Jadikan Aku Yang Ke2 by Astrid


jika dia cintaimu
melebihi cintaku padamu
aku pasti rela untuk melepasmu
walau ku tau ku kan terluka

jikalau semua berbeda
kau bukanlah orang yang kupuja
tetapi hatiku telah memilihmu
walau kau tak mungkin tinggalkannya

jadikan aku yang kedua
buatlah diriku bahagia
walaupun kau takkan pernah
kumiliki selamanya

jika dia cintaimu
melebihi cintaku padamu
aku pasti rela untuk melepasmu
walau ku tau ku kan terluka

jikalau semua berbeda
kau bukanlah orang yang kupuja
tetapi hatiku telah memilihmu
walau kau tak mungkin tinggalkannya

jadikan aku yang kedua
buatlah diriku bahagia
walaupun kau takkan pernah
kumiliki selamanya

jadikan aku yang kedua
buatlah diriku bahagia
walaupun kau takkan pernah
kumiliki selamanya

[interlude]

Ooo...
jadikan aku yang kedua
buatlah diriku bahagia
walaupun kau takkan pernah
kumiliki selamanya

jadikan aku yang kedua
buatlah diriku bahagia
walaupun kau takkan pernah
kumiliki selamanya

jadikan aku yang kedua
buatlah diriku bahagia
walaupun kau takkan pernah
kumiliki selamanya

yang kedua.. yang kedua..
bahagia.. bahagia selamanya..

jadikan aku yang kedua
buatlah diriku bahagia
walaupun kau takkan pernah
kumiliki selamanya

yang kedua.. yang kedua..

Cinta Dalam Hati by Ungu

Mungkin ini memang jalan takdirku
Mengagumi tanpa di cintai
Tak mengapa bagiku asal kau pun bahagia
Dengan hidupmu, dengan hidupmu

Telah lama kupendam perasaan itu
Menunggu hatimu menyambut diriku
Tak mengapa bagiku cintaimu pun adalah
Bahagia untukku, bahagia untukku

Ku ingin kau tahu
Diriku di sini menanti dirimu
Meski ku tunggu
Hingga ujung waktuku

Dan berharap rasa ini kan abadi untuk selamanya
Dan izinkan aku memeluk dirimu kali ini saja
Tuk ucapkan selamat tinggal untuk selamanya
Dan biarkan rasa ini bahagia untuk sekejap saja

Tuesday, December 23, 2008

Penantian by Kertas

Bulan dengarkan lantunku..
Bintang temanilah aku..
Terangi gelap malamku..

Aku ingin engkau tahu..
Ku kan selalu menunggu..
Hilangkan rasa letihku..

Bila nanti kau mengerti..
Ku mohon terangi aku..

Dalam hatiku..
Ingatkan aku ..
Untuk menahan rasa hati lelahku..

Yang selalu rindukan tawamu..
Dalam hatiku ..
Hanya dirimu ..
Peri malamku yang menghiasi jiwa..
Yang rapuh ..
Terlalu merindumu..

Bila nanti kau mengerti..
Ku mohon terangi aku..

Dalam hatiku ..
Ingatkan aku ..
Ku kan tetap menantimu hingga hati itu..
Kan menjadi milikku..

Hilang by Susan Neva & Ujo

hilang semua janji..
semua mimpi-mipmi indah..
hancur hati ini melihat semua ini..
lenyap telah lenyap kebahagiaan dihati..
kuhanya bisa menangisi semua ini..
hancur hati ini..
melihat kau telah pergi..

langit menjadi gelap berkelabu..
menyelimuti hatiku..
mengubah seluruh hidupku..
mengapa semu jadi begini..
perpisahan yang terjadi diantara kita berdua..
ku akan menati sebuah keajaiban..
yg membuat kita bisa bersama kembali..

Wednesday, December 17, 2008

Trip to Bali >bye dad<

huhuhu..
try to imagine that my dad go to bali n not bring my mom 2gether..
hahaha..
macam2 yg umie aku pk..
baba aku pg mane?
nape xnak bwak die??
ke ade ape2 kat sane??
ade pompuan lain ke??
huhhh.. pnat kn?

but, xleh salah kn umie aku sbb umie aku pnah tkena sbelum ni..
baba aku pnah ade prempuan lain n yg paling truk...
hampir2 nk kawin..
ish...
tua2 pn still nk mgatal lg..


baba2..
kadang2 aku xpham..
ape lg yg die pelukan..
umie aku mmg la xseperfect yg laen..
tp umie aku cukup bgus ape..
xpnah la mkan pkai kami terabai..
walau kadang penyediaan 2 lambat..
anak bongsu kate..
huhuhu..

tp klu nk dbanding ngan org lain..
aku rase umie aku yg tbest wlau kadang byk yg xpuas ati..
no one is perfect..

semalam ummie aku nangis..
rindu baba aku katenye..
tambah plak sebelom ni baba aku xpnah tggal umie aku jauh2..
plg jauh pn dlm negeri ni jgak..
tp aku tau..
tangisan die bercampur dgn mcm2 bende yg tlintas dpkiran die..
pk psal perangai baba aku..
myb ade yg bkan2 die pk baba aku wat kat sane..
huhuhu..

btw, umie..
jgn sedih2..
andai kate baba btol2 wat hal..
aku n adik2 ade ngan umie..
umie jgn risau..
the best way right now..
kite bg je 1 kepercayaan kat die skali lg..
k ummie..

4 baba..
aku xnk ape2 pn dr bali sane..
klu ade pn ape slah nye..
huhuhu..
hope baba pulang ngan slamat..
slamat sampai n slamt pulang..
kami menanti kepulangan baba..

mizz u ummie n baba..
lots of luv..

IBU.. >>myheart 4 my ummie<<



Orang kata aku lahir dari perut ibu..
Bila dahaga, yang susukan aku.. ibu

Bila lapar, yang suapkan aku..ibu

Bila keseorangan, yang sentiasa di sampingku.. ibu

Kata ibu, perkataan pertama yang aku sebut.. Bu!

Bila bangun tidur, aku cari.. ibu

Bila nangis, orang pertama yang datang ..ibu

Bila nak bermanja... aku dekati ibu

Bila nak bergesel... aku duduk sebelah ibu

Bila sedih, yang boleh memujukku hanya ibu

Bila nakal, yang memarahi aku... ibu

Bila merajuk... yang memujukku cuma..ibu

Bila melakukan kesalahan... yang paling cepat marah..ibu

Bila takut... yang tenangkan aku.. ibu

Bila nak peluk... yang aku suka peluk..ibu

Aku selalu teringatkan ..Ibu

Bila sedih, aku mesti talipon... Ibu

Bila seronok... orang pertama aku nak beritahu... Ibu

Bila bengang.. aku suka luah pada ..Ibu

Bila takut, aku selalu panggil.. "ibuuuuuuuuuuuuu! "

Bila sakit, orang paling risau adalah ..Ibu

Bila nak exam, orang paling sibuk juga Ibu

Bila buat hal, yang marah aku dulu..Ibu

Bila ada masalah, yang paling risau.. Ibu

Yang masih peluk dan cium aku sampai hari ni.. Ibu

Yang selalu masak makanan kegemaranku. . Ibu

Yang selalu simpan dan kemaskan barang-barang aku, Ibu

Yang selalu berleter kat aku.. Ibu

Yang selalu puji aku.. Ibu

Yang selalu nasihat aku.. Ibu



Bila nak kahwin..Orang pertama aku tunjuk dan rujuk... Ibu
Aku ada pasangan hidup sendiri

Bila seronok... aku cari pasanganku
Bila sedih... aku cari Ibu

Bila berjaya... aku ceritakan pada pasanganku
Bila gagal... aku ceritakan pada Ibu

Bila bahagia, aku peluk erat pasanganku
Bila berduka, aku peluk erat Ibuku

Bila sambut valentine... Aku hadiahi bunga pada pasanganku
Bila sambut hari ibu... aku cuma dapat ucapkan Selamat Hari Ibu

Selalu... aku ingat pasanganku
Selalu... Ibu ingat kat aku

Bila..bila.. . aku akan talipon pasanganku
Entah bila.. aku nak talipon Ibu

Selalu... aku belikan hadiah untuk pasanganku
Entah bila.... aku nak belikan hadiah untuk Ibuku

Luv u n mizz u so much ummie :'(

Thursday, December 4, 2008

Heart Feeling

ari ni da 14ari xjumpe die.. n mayb da xkn jump die da lpas ni..
ahhhh... rindu.. rindu sgt2.. sumpah!!!
xtau da xckp mcm mane..
perasaan aku bcampur..
sedih, rindu... ntah la..
mr.bayu... aku tau.. ko ckit pn xingat aku kn??

1 je aku nk ko tau..
aku mmg btol2 syg ko..
aku mmg btol2 rindu ko..

aku nangis dengar lagu ungu.. cinta dalam hati..
mcm ade kaitan jerk..
huhuhu..
sedey..



Mungkin ini memang jalan takdirku
Mengagumi tanpa di cintai
Tak mengapa bagiku asal kau pun bahagia
Dengan hidupmu, dengan hidupmu

Telah lama kupendam perasaan itu
Menunggu hatimu menyambut diriku
Tak mengapa bagiku cintaimu pun adalah
Bahagia untukku, bahagia untukku

Ku ingin kau tahu
Diriku di sini menanti dirimu
Meski ku tunggu Hingga ujung waktuku
Dan berharap rasa ini kan abadi untuk selamanya
Dan izinkan aku memeluk dirimu kali ini saja
Tuk ucapkan selamat tinggal untuk selamanya
Dan biarkan rasa ini bahagia untuk sekejap saja
mr.bayu..
klu ko dgr lagu ni..
ketauilah..
ni lah perasaan aku yg sebenarnye..
aku tau..
1 mase dulu kite pnah rapat..
care ko msg aku yg buatkan aku jatuh syg pd ko..
ntah la..
memang kwan aku kate ko mmg mulut manis..
pandai ayat pompuan..
aku akui..
tp...
aku xmampu elak rase syg ni..
aku tau ko skdar anggap aku kwan wlau pn ko msg mcm 2..
aku tau smue 2..
aku tau ko xde prasaan lgsg pn pade aku wlau byk kali ko pggl aku syg..
tp aku xleh elak prasaan aku dari syg kat ko..
sumpah..
skunk, aku slalu menangis bile ingat ko..
mr.bayu...
mmg btol kate org..
Sungguh menyakitkan mencintai seseorang yang tidak mencintai kite,
tetapi lebih menyakitkan adalah mencintai seseorang
dan kite tidak pernah memiliki keberanian
untukmenyatakan cinta kite kepadanya.
btol.. aku akui bende 2..
aku pnah alaminye..
sampai la skrang..
aku xpernah menyatakan yg aku suka padanye..
ntah la..
hanya Tuhan yg tahu perasaan aku..
ya Allah..
Tenang kn lah ati aku..


Blogspot Templates by Isnaini Dot Com